Erzincan’da Karne Coşkusu: Vali Aydoğdu Mesleki Eğitimin Önemine Dikkat Çekti
Erzincan’da 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte il genelinde 41 bin 526 öğrenci karne sevinci yaşadı. Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, düzenlenen karne töreninde mesleki eğitimin Türkiye'nin geleceğindeki kritik rolünü vurguladı.
Erzincan’da 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte il genelinde 41 bin 526 öğrenci karne sevinci yaşadı. Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, düzenlenen karne töreninde mesleki eğitimin Türkiye'nin geleceğindeki kritik rolünü vurguladı.
Hezarfen Ahmet Çelebi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi ile Erzincan Mesleki Eğitim Merkezinde gerçekleştirilen karne törenine; Vali Hamza Aydoğdu’nun yanı sıra Erzincan Belediye Başkanı Bekir Aksun, Vali Yardımcısı Mehmet Emre Canpolat, İl Millî Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal ve eğitim sendikalarının il temsilcileri katıldı.
Yılın Çırağı ve Kalfası Ödüllendirildi
Protokol üyeleri, öğrencilere karnelerini dağıtarak heyecanlarına ortak oldu. Tören kapsamında başarılarıyla öne çıkan öğrenciler de ödüllendirildi:
-
"Yılın Çırağı" seçilen Halil Ömer Değirmencioğlu,
-
"Yılın Kalfası" seçilen Mehmet Mert Polat,
-
Meslek Eğitim Merkezi Okul Birincisi Hamza Aydın ve sınıf arkadaşları karnelerini ile hediyelerini Vali Hamza Aydoğdu’nun elinden aldı.
"Geleceğin Güçlü Türkiye’si Üreten Gençlerin Omuzlarında Yükselecek"
Törende mesleki eğitimin önemine dair çarpıcı açıklamalarda bulunan Vali Aydoğdu, meslek liselerinin ülkenin kalkınmasında ve istihdamın artırılmasında kritik bir rol oynadığını belirtti. Gençlerin sadece teorik bilgiyle kalmayıp, üretime doğrudan katkı sağlayacak pratik becerilerle donatılması gerektiğinin altını çizen Aydoğdu, şunları söyledi: "Geleceğin güçlü Türkiye’si üreten, katma değer sağlayan ve emeğe değer veren nitelikli gençlerimizin omuzlarında yükselecek. Bu doğrultuda mesleki eğitim, güçlü geleceğimizin en sağlam temellerinden biridir."
Eğitim Camiasına Teşekkür ve Tatil Mesajı
İl genelinde karne alan tüm öğrencileri tebrik eden Vali Hamza Aydoğdu; başarılı ve verimli bir eğitim-öğretim döneminin geride kalmasında büyük bir özveri ve fedakarlıkla çalışan okul idarecilerine, öğretmenlere, eğitim personeline ve velilere teşekkür etti. Vali Aydoğdu, tüm öğrencilere sağlıklı, huzurlu ve keyifli bir tatil dönemi diledi.


Benzer Haberler
Erzincan’da Karne Coşkusu: Vali Aydoğdu Mesleki Eğitimin Önemine Dikkat Çekti
Erzincan’ın Eğitimine Avrupa Dokunuşu: 145 Kişi Geleceğin Vizyonunu Yerinde Gördü!
Dijital Dünyanın Kullanıcıları Üniversitelerarası Öğrenci Sempozyumu
Erzincan sokaklarında oyun var!
Fevzi Efendi İlkokulu Öğrencilerinden Huzurevi Sakinlerine Unutulmaz Gün
Hep Birlikte Güçlüyüz
Erzincan'da Gıda Güvenliği İçin Önemli Adım: 19 İlden Gelen Denetmenlere Kritik Eğitim
4-6 Yaş Grubu ve İhtiyaç Odaklı Kur’an Kursları Yıl Sonu Kapanış Etkinliği Düzenlendi